Haminan seurakunta Haminan seurakunnan kotisivut

Yhteystiedot aukioloajat. Hautausasioita ja hautausmaita hoitavat. Lähetys-, vapaaehtois- ja aikuistyötä tekevät. Talouden ja hallinnon työntekijät. Kaste, häät hautajaiset. Kodin tai kylvön siunaaminen. Lapset nuoret,perheet. Kukkaro-Cafe 5.-7. -lk. Leirit ja retket 7-15 v. Nuoret leirit ja retket. Rippikoulukorttiin kerättävät merkinnät Hamina. Rippikoulukorttiin kerättävät merkinnät kappeliseurakunnat. Aikuisten kerhoja ja piirejä. Aikuisten leirit ja retket. Työttömien ja eläkeläisten ruokailu.

OVERVIEW

The domain haminanseurakunta.fi currently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have analyzed twenty pages within the site haminanseurakunta.fi and found thirty-two websites referring to haminanseurakunta.fi. We were able to discover one social networking accounts linked to haminanseurakunta.fi.

HAMINANSEURAKUNTA.FI TRAFFIC

The domain haminanseurakunta.fi has seen varying amounts of traffic within the past the year.
Traffic for haminanseurakunta.fi

Traffic ranking (by month) for haminanseurakunta.fi

Traffic ranking by day of the week for haminanseurakunta.fi

Home - Etelä-Kymen työttömät - EKYT ry.

Etelä-Kymen työttömät - EKYT ry Yhteystiedot. Etelä-Kymen työttömät - EKYT ry. Yhdistys on perustettu vuonna 1995 ja on toiminut siitä asti keskittyen työttömien auttamiseen ja työllistämiseen. Yhdistys toimii Haminan, Miehikkälän ja Virojoen alueella, yhdistyksen toiminta on keskittynyt Haminaan. Ma, ke ja to klo 10.

Rodnik - РРРРІРЅРСЏ

Р РјРјРёРіСЂР РЅС Р Рј. РљРЈР Р Р Р РќРђ РџРђРЎРҐРЈ РќРђ Р РђРљРђР. РЎРСѓС Р Р РЅРѕРµ С РѕС Рѕ.

Usko siirtää vuoria.

Minkä merkittävän asian saat kokea elämäsi aikana kerran, mutta et luultavasti muista tapahtumasta mitään? Entä miltä tuntui, kun pappi valeli päähäni vettä ja kastoi minut kolmiyhteisen Jumalan nimeen? Mitähän mahdoin tuumailla, kun vanhempani ja kummini siunasivat minut yhdessä papin kanssa? Kasteessa on paljon ihmeteltävää. Kasteen lupauksia ja lahjoja ihmetellen,.

Yhteisöllinen toimintakeskus ja kohtaamispaikka - Kumppanuustalo Hilma

Yhteisöllinen toimintakeskus paikallisille yhdistystoimijoille ja muille yhteisöille. Hilman tarkoituksena on tukea kumppanuutta, aktiivista kansalaisuutta ja ennen kaikkea tarjota toimivat tilat paikalliseen yhdistystoimintaan. Hilman vuosi 2017 alkaa hauskasti maalausryhmillä! Kuorolauluja Haminasta ja Petroskoista. Kuorolauluja Haminasta ja Petroskoista,. Kumppanuustalo Hilma Teollisuuskatu 8, 49400 Hamina.

WHAT DOES HAMINANSEURAKUNTA.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of haminanseurakunta.fi Mobile Screenshot of haminanseurakunta.fi Tablet Screenshot of haminanseurakunta.fi

HAMINANSEURAKUNTA.FI SERVER

We detected that the main page on haminanseurakunta.fi took two thousand two hundred and eighty-one milliseconds to stream. We identified a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site secure.
84.234.66.78

We discovered that this website is weilding the Apache/2.4 server.

Haminan seurakunta Haminan seurakunnan kotisivut

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain haminanseurakunta.fi states the following, "Lähetys-, vapaaehtois- ja aikuistyötä tekevät." I observed that the website said " Kaste, häät hautajaiset." They also stated " Leirit ja retket 7-15 v."

ANALYZE MORE WEBSITES

Haminan Teatteri Tervetuloa Teatteriin

Katso ohjelmistomme ja tapahtumien esitysajat ja tule mukaan nauttimaan! Saat pääsyliput Haminan Teatterin esityksiin toimistosta aukioloaikoina, Internetistä tai ovelta ennen esitystä. Teatterimme sijaitsee aivan Haminan keskustassa. Ota yhteyttä, löydä tiesi sisänäyttämölle tai kesäteatteriin. Kiitos Hamina, anteeksi Pyhtää! Hän ei jätä ketään kylmäksi. Hamina 10 viimeistä kertaa sunnuntaina 25.

Haminan Teinisirkus -Haminan Teinisirkus ry

Sirkustaide on monipuolinen yhdistelmä liikuntaa, ilmaisutaitoa, esiintymistä ja erilaisten välineiden hallintaa. Sirkus tarjoaa lapsille, nuorille ja perheille turvallisen, erilaisen ja innostavan ympäristön vapaa-ajan viettoon sekä mielekästä yhteistä tekemistä liikunnallisen, kehonhallintaa ja koordinaatiokykyä sekä sosiaalisia taitoja kehittävän harrastuksen parissa. Haminan Teinisirkus antaa taiteen perusopetusta. Opetusta annetaan opetussuunnitelman mukaisesti ja siihen osallistuvat sirkuksen k.

Haminan uusi apteekki Sibeliuskatu 34, 49400 Hamina

Jos toivot apteekiltasi ystävällistä ja ihmisläheistä palvelua, niin tervetuloa asioimaan Haminan Uuteen apteekkiin. Henkilökuntamme opastaa sinua kaikissa terveydenhoitoosi liittyvissä kysymyksissä. Bussiasemalta on meille vain 100 metrin kävelymatka ja omalla autolla voit hurauttaa suoraan apteekin eteen. Katso tarkemmat päivämäärät valikossa olevan Päivystysvuorot-otsikon takaa. Sibeliuskatu 34, 49400 Hamina.

Etusivu - Haminan vesi

Haminan Vesi on Haminan kaupungin omistama kunnallinen liikelaitos, joka huolehtii toiminta-alueellaan vedenjakelu- ja viemäröintipalveluista. Haminan Vesi -liikelaitos aloitti toimintansa vuonna 2009. Jätevedet johdetaan siirtolinjaa pitkin Mussalon alueelliselle jäteveden puhdistamolle käsiteltäväksi.

Haminanyot

Kesä on täällä aivan pian, samoin kuin myös sen lukuisat festarit. Tänäkin kesänä musiikin ystäviä hemmotellaan eri puolilla Suomea ja musiikkigenrejäkin on tarjolla laidasta laitaan. kesäkuuta raskaamman musiikin ystävät kokoontuvat Helsinkiin Tuskaan jo seitsemättätoista kertaa. Tänä kesänä lavan valtaavat mm. Alice Cooper, Sabaton, Mokoma ja Amorphis. Joensuun Laulurinteellä vietetään Ilosaarirockia 17.